Felanmälan

För felanmälningar gällande din bostad så går det bra att kontakta Nabo. I bostadspärmen sidan 5-8 kan ni ta del av ansvarsområde för innehavare samt för föreningen. Se PDF längre ner på sidan.

Nabo:  010-288 00 26

Felanmälan vardagar 07:00-16:00

(Jourutryckningar som berör fel i lägenheten bekostas inte av föreningen utan av boende.)

https://nabo.se/felanmalan

Frågor gällande faktura, avier och pantsättning:

Simpleko- Medlemsservice: 018-66 01 60

 

Tv, bredband och telefoni

Telia: kundtjänst 90 200

 

Övriga felanmälningar: 

Allmänt: styrelsen@brfk2kistatorn.se

Parkering: parkering@brfk2kistatorn.se

Access: styrelsen@brfk2kistatorn.se (för beställningar och spärr av nycklar och taggar. Skriv lgh nr, bifoga bild på legitimation samt även en bild på nyckel/tagg med serienummret synligt i beställningen.)