Felanmälan
För felanmälningar gällande din bostad så går det bra att kontakta Nabo. I bostadspärmen sidan 5-8 kan ni ta del av ansvarsområde för innehavare samt för föreningen. Se PDF längre ner på sidan.
Nabo: 010-288 00 26
Felanmälan vardagar 07:00-16:00
(Jourutryckningar som berör fel i lägenheten bekostas inte av föreningen utan av boende.)
https://nabo.se/felanmalan
Frågor gällande faktura, avier och pantsättning:
Simpleko- Medlemsservice: 018-66 01 60
Tv, bredband och telefoni
Telia: kundtjänst 90 200
Övriga felanmälningar:
Allmänt: styrelsen@brfk2kistatorn.se
Parkering: parkering@brfk2kistatorn.se
Access: styrelsen@brfk2kistatorn.se (för beställningar och spärr av nycklar och taggar. Skriv lgh nr, bifoga bild på legitimation samt även en bild på nyckel/tagg med serienummret synligt i beställningen.)